۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

رزمندگان ما هراسی از دشمن ندارند

رزمندگان ما هراسی از دشمن ندارند

بوشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکیدبر این‌که رزمندگان ما هراسی از دشمن ندارند،گفت: دشمنان گاهی ۳ تا ۴ ناو هواپیما بر در خلیج فارس مستقر می‌کنند، اما ما از آن‌ها هراسی نداریم.

به‌گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری ظهر چهار شنبه در مراسم معرفی فرمانده جدید منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد ۲ هزار و ۲۰۰ شهید استان بوشهر و ۹ شهید مبارزه با استکبار جهانی در خلیج فارس، گفت: استان بوشهر مردمی ولایت‌مدار دارد که در جبهه‌های مبارزه با استعمار، استکبار جهانی، رژیم بعث عراق و دفاع از حرم و امنیت شهیدان زیادی تقدیم کشور و انقلاب کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمعیت، جوانان، علم، اقتصاد و نیروهای مسلح را از مؤلفه‌های اقتدار یک کشور است، گفت: ایران اسلامی با داشتن این ویژگی‌ها عزت، بزرگی و اقتدار دارد.

وی به تفرقه افکنی دشمنان در میان شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: خدا، قرآن، کشور و پیامبر وجه مشترک ما شیعیان و برادران اهل سنت است و در کشور ما وحدت میان شیعه و سنی وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی شناورها با موشک برد بالاتر و سرعت بیشتر با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، افزود: طراحی این موشک‌ها مجهز به هوش مصنوعی و فرمان پذیر بعد از شلیک، به‌دست جوانان نیروی دریایی سپاه انجام شده که یک افتخار محسوب می‌شود.

سردار تنگسیری گفت: شناورهای شهید صیاد شیرازی، شهید حسن باقری و شهید رئیسعلی دلواری در آینده به نیروی دریایی ملحق می‌شود و تا پایان سال ۳ تا ۴ الحاق در این زمینه خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رصد تحرکات دشمنان در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با سامانه‌های زمینی، هوایی و سطحی و زیر سطحی تحرکات دشمنان لحظه به لحظه تا زمانی که از آب‌های سرزمینی کشورمان خارج شوند رصد می‌شود.

سردار تنگسیری با تاکید بر این‌که رزمندگان ما هراسی از دشمن ندارند، اظهار کرد: دشمنان گاهی ۳ تا ۴ ناو هواپیما بر در خلیج فارس مستقر می‌کنند، اما ما از آن‌ها هراسی نداریم و تنها از خدا می‌ترسیم.

کد خبر 5971930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha