۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اتصال تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری به فیبرنوری طی ۶ ماه

اتصال تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری به فیبرنوری طی ۶ ماه

شهرکرد- معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درصدد هستیم تا طی یک بازه زمانی ۶ ماهه تمامی شهرهای استان را به فیبرنوری متصل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری امروز پپنج شنبه در دیدار با علی انصاری- معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه در فصول سرد سال در چهارمحال و بختیاری امکان انجام عملیات عمرانی وجود ندارد، اظهار کرد: بنابراین تلاش شود تا در اسرع وقت پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه ارتباطات از جمله اجرای فیبر نوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت به اتمام برسد، زیرا امکان حفاری در زمان بارش وجود ندارد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اولویت برای اجرای زیرساخت فیبر نوری مرکز استان است، اما باید برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات به‌گونه‌ای باشد که تمامی شهرهای استان به فیبر نوری متصل شوند و در آینده‌ای نزدیک جشن اتصال تمامی شهرهای استان به فیبر نوری برای اتصال به اینترنت پرسرعت را بگیریم.

وی در ادامه با اشاره امضای یک تفاهم نامه برای اتصال منازل شهر شهرکرد به فیبرنوری و اینترنت پرسرعت، اظهارکرد: شرکت آسیاتک متولی این کار است، شهر سفیدشت و آلونی به‌عنوان شهر پایلوت برای اجرای فیبرنوری در نظر گرفته شده بود که عملیات اجرایی در این شهرها رو به اتمام است، اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد ظرف ۴۰ روز تمامی نقاط مرکز استان به فیبر نوری متصل خواهد شد.

حیدری بیان کرد: درصدد هستیم تا طی یک بازه زمانی ۶ ماهه تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری را به فیبرنوری متصل کنیم، خوشبختانه وضعیت خوبی از نظر اجرای فیبرنوری در استان داریم.

کد خبر 5972844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha