۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

معاون عمرانی استاندار مرکزی:

۲۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی فعال است

۲۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی فعال است

اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: اکنون ۲۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی فعال است و با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اسدی پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: دغدغه اصلی در حوزه راه و شهرسازی، مسکن است که این مهم مورد توجه ویژه مسؤولان شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل قبولی تاکنون در حوزه مسکن استان مرکزی انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار طرح مسکن فعال در استان مرکزی وجود دارد که هشت هزار واحد آن با مشکلاتی مواجه بود که چالش‌ها رفع شده اما نیاز است در این راستا گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به مشکلات حوزه راه استان نیز گفت: استان مرکزی چهارمین استان پرتردد کشور است اما کمترین میزان آزادراه در این استان است که امید است با تعامل و هم افزایی و جذب سرمایه گذار، طرح کنار گذر شمالی و آزادراه اراک به خرم آباد در اسرع وقت تکمیل شود.

اسدی تاکید کرد: دغدغه اصلی مسؤولان استان مرکزی در حوزه راه، مسکن، منابع آبی و محیط زیست است که در راستای رفع مشکلات این حوزه‌ها باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

طرح‌های نیمه تمام شهری به سرانجام برسد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این آئین بیان کرد: اجرای طرح قطار بین شهری اراک و شهر جدید امیر کبیر دغدغه مسؤولان شهری است که در این راستا تمام تلاش‌ها برای عملیاتی کردن این طرح به کار گرفته می‌شود.

عباس یوسف زاده افزود: همچنین نیاز است اقدامات مناسبی در حوزه نهضت ملی مسکن، راه و بازآفرینی شهری صورت گیرد و با تعامل و هم افزایی با مدیریت شهری مشکلات شهر را حل کنیم و طرح‌های نیمه تمام شهری را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 5973983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha