۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴

دبیرکل ائتلاف نخبگان ایران خبرداد؛

اعلام موجودیت ائتلاف نخبگان ایران

اعلام موجودیت ائتلاف نخبگان ایران

مشهد- دبیرکل ائتلاف نخبگان ایران گفت: اولین ائتلاف کشور به مرکزیت مشهدالرضا پایتخت معنوی جهان اسلام همزمان با آغاز فعالیت فراخوان سراسری صادر کرد.

مهدی بازقندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ائتلاف نخبگان ایران یک ائتلاف انتخاباتی فراجناحی، غیرحزبی و مستقل است که با هدف به کارگیری سرمایه فکری (نخبگان) به وسیله شناسایی، جذب، پشتیبانی و حمایت معنوی از کاندیداهای نخبه و تائید صلاحیت شده انتخابات با ارائه لیست ائتلاف در حوزه های انتخاباتی سراسر کشور و سوق دادن نخبگان به ارکان کشور با رای مردم و برنامه ریزی در جهت مشارکت حداکثری، در آبانماه ۱۴۰۲ طی نامه وصولی دبیرخانه وزارت کشور موجودیت خود را رسما و با مرکزیت مشهد مقدس، پایتخت معنوی جهان اسلام اعلام کرد.

دبیرکل ائتلاف نخبگان ایران بیان کرد: سرمایه فکری، مسیری نو و محرک اصلی توسعه کشور و سرمایه‌ای نامشهود با توانایی ایجاد ثروت است به طوری که با به کارگیری مناسب سرمایه فکری شاهد توسعه ذخایر مالی و دیگر شاخصه‌ها در کشور خواهیم بود و با توجه به پیشرفت‌های سریع در دنیا، سرمایه فکری حکم بقای کشورها و موفقیت و شکست آنها به نوعی به همین سرمایه وابسته است و به زودی، میزان رشد سرمایه فکری به شاخص توسعه کشورها تبدیل خواهد شد.

وی افزود: اهمیت به کارگیری مناسب سرمایه فکری برای توسعه و پیشرفت کشور و فرمایشات و حمایت‌های مقام معظم رهبری از جامعه نخبگان ما سربازان انقلاب و رهبری را بر آن داشت تا جهت استفاده از سرمایه فکری در کشور اقدامی انجام دهیم بدین جهت ائتلاف نخبگان ایران برنامه‌ریزی و پایه گذاری شود.

بازقندی بیان کرد: بعد از فرآیند بررسی، مصاحبه و ارزیابی مدارک داوطلبین، اسامی نهایی قرار گرفته در لیست ائتلاف در حوزه های انتخاباتی سراسر کشور از طریق رسانه ها و سایت رسمی ائتلاف منتشر خواهد یافت.

کد خبر 5974418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha