۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ضرورت افزایش اردوهای روایت پیشرفت در بین دانشجویان

ضرورت افزایش اردوهای روایت پیشرفت در بین دانشجویان

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت خواستار برگزاری اردوهای روایت پیشرفت در بین دانشجویان شد و گفت: وظیفه دولت این است که این اردوها را گسترده کند.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری در گفت و گو با خبرنگارمهر با اشاره به گفتمان روایت پیشرفت در بین دانشجویان گفت: روایت پیشرفت در بین دانشجویان چند بخش دارد یک بخش این است که دانشجویان با دستاوردها آشنا شوند.

وی ادامه داد: این بخش می‌تواند در قالب اردوهای روایت پیشرفت باشد که وظیفه دولت این است که این اردوها را گسترده کند و زمینه حضور این دانشجویان را در بین پیشرفت‌های کشور و انقلاب اسلامی بیشتر کند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت افزود: یک بخشی هم با رویدادها و نمایشگاه‌ها و رسانه‌ها حاصل می‌شود این بخش از روایت برای دانشجویان است که دانشجویان مخاطب آن می‌شوند.

وی یادآورشد: یک بخش هم این است که روایت پیشرفت و وزارت علوم میزبان باشد، خود این جوان‌ها پیشرفت‌های انقلاب هستند، فقط خروجی صنعت پیشرفت محسوب نمی‌شود. این دانشجویان و جوانان هستند که آن‌ها را رقم می‌زند، ما باید همت این جوانان را برای مسئولان و مردم روایت کنیم که چه جوانان خوبی داریم که پای پیشرفت کشور ایستاده اند و تحولاتی را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: این حرکت جوانان انقلاب اسلامی است که تحول ایجاد می‌کند، گفتمان روایت پیشرفت، گفتمان دولت است ان‌شاءالله که بتواند این گفتمان را جدی پیگیری کند.

دستیار رئیس جمهور افزود: گفتمان روایت پیشرفت به همت وزارت علوم و معاونت فرهنگی وزارت علوم، مسئولانی که دراین بخش زحمت می کشند شروع شده و خیلی هم جدی گرفته شده است. وزارت علوم جز وزارت‌خانه هایی است که گفتمان انقلاب اسلامی و دولت را خوب درک کرده و آن را پیگیری می‌کند.

کد خبر 5978346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha