۷ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۰

معاون انجمن سینمای جوان:

۵۸ دفتر انجمن سینمای جوان در کشور حامی هنرمندان خلاق هستند

۵۸ دفتر انجمن سینمای جوان در کشور حامی هنرمندان خلاق هستند

مشگین شهر-معاون انجمن سینمای جوان کشور گفت: ۵۸ دفتر انجمن سینمای جوان در کشور حامی جوانان علاقمند به عرصه های هنری و ارائه توانمندی ها و آثار خلاقانه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، طیبه فلکیان شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان در مشگین شهر اظهار کرد: فرماندار مشگین شهر به عنوان یک هنرمند در کنار اصحاب فرهنگ و هنر است و باید قدر چنین مسئولان حامی و دلسوز را بیشتر بدانیم.

وی حمایت پایتخت نشینان را از تولیدات آثار دفاتر انجمن سینمای جوان یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما آمادگی تامین تجهیزات آموزشی را داریم تا هنرمندان با یادگیری و فهم بالای هنرمندانه بتوانند آثار شایسته ای را تولید و عرضه کنند.

معاون انجمن سینمای جوان کشور بیان کرد: ما از تولیدات شایسته استان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان حمایت می کنیم و اعضای انجمن باید در تولید فیلمنامه های قوی و تاثیرگذار وارد میدان شوند.

فلکیان افزود: در کنار کاشان و ملایر مشگین شهر برای دومین بار میزبان شصت و هشتمین جشنواره تولیدات انجمن های سینمای جوان کشور است که از ۱۱ استان کشور هنرمندان در بهمن ماه در این شهرستان گردهم می آیند.

معاون انجمن سینمای جوان کشور گفت: بخشی از منابع مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره از سوی مرکز و بخشی نیز به صورت استانی و شهرستانی تامین می شود تا یک جشنواره شایسته و آبرومندی را برگزار کنیم.

فلکیان به کمبود اعتبارات و گستردگی فعالیت ۵۸ دفتر اشاره و تصریح کرد: هنرمندان مشگین شهر نیز همواره در این رویدادها پیشرو و پیشتاز بوده و توانسته اند آثار ماندگاری را از خود به یادگار بگذارند.

وی ضرورت حمایت صندوق هنر را از این هنرمندان و فعالان صنعت فیلمسازی و عکاسی یادآور شد و بیان کرد: شورای سیاستگذاری این رویداد برنامه ریزی ها را به صورت مفصل و گسترده انجام داده تا جشنواره دوم تا پنجم بهمن ماه با حضور هنرمندان ۱۱ استان برگزار شود.

کد خبر 5978633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha