۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی:

اطلس فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی تدوین می‌شود

اطلس فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی تدوین می‌شود

ارومیه- رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی از تدوین اطلس فرهنگ و هنر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی سعیدی فرد عصر چهارشنبه در آئین نکوداشت ایران پژوه فاطمه مدرسی در ارومیه، اظهار کرد: اطلس فرهنگ و هنر استان آذربایجان‌غربی در حال تدوین است که امیدواریم بزودی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی به لحاظ اینکه از شخصیت‌های برجسته‌ای در حوزه‌های علمی و فرهنگی برخوردار است، تکریم شایسته این سرمایه‌های معنوی باید در دستور کار قرار بگیرد.

سعیدی فرد افزود: هدف بلندتر و بالاتر شکل‌دهی یک منظومه کهکشان برای نسل‌های بعدی است و ما به‌عنوان حوزه هنری انقلاب اسلامی در خدمت این اهالی هستیم.

سرپرست بنیاد ایران شناسی شعبه آذربایجان غربی نیز گفت: فاطمه مدرسی ایران پژوه است که به پشتوانه دانایی و توانایی خود، در تأمین سلامت فکری انسان‌ها تلاش می‌کند.

سعید ملکی گفت: کشور ایران بر خود می‌بالد که علما و اندیشمندان این چنینی دارد که به پشتوانه دانایی و توانایی که دارند در تأمین سلامت فکری انسان‌ها تلاش می‌کنند.

وی افزود: این مراسم با همکاری و همیاری نهادهای علمی و پژوهشی اعم از استانداری، حوزه هنری، دانشگاه ارومیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی، شورای شهر، شهرداری، مرکز پژوهش‌های اسلامی و صدا وسیما برگزار شده است.

ملکی ادامه داد: ما در ایران و استان آذربایجان‌غربی گنجینه‌هایی از مفاخر داریم که باید با برپایی چنین مراسمی بتوانیم گوشه‌ای از این زحمات را جبران کرد.

کد خبر 5978635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha