۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

دادستان دماوند:

ساخت و سازهای غیرمجاز مدیران در دماوند با جدیت تخریب می‌شود

ساخت و سازهای غیرمجاز مدیران در دماوند با جدیت تخریب می‌شود

دماوند- دادستان دماوند با اشاره به اینکه ملاک عمل برای ما قانون است و هر کسی که بی قانونی می‌کند از احترام قانون خارج می‌شود گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز مدیران با جدیت تخریب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طهماسبی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور طاهرخانی فرماندار، سلطان آهی معاون عمرانی فرماندار، بختیاری رئیس حوزه قضائی بخش رودهن، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، رضایی‌مهر شهردار دماوند، باقری شهردار کیلان، موسوی‌منش شهردار رودهن و جمعی از مدیران دستگاه‌های شهرستان دماوند برگزار شد با اشاره به اینکه ملاک عمل برای ما قانون است و هر کسی که بی قانونی می‌کند از احترام قانون خارج می‌شود اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز مدیران در دماوند با جدیت تخریب می‌شود.

دادستان دماوند با تاکید بر اینکه بنای ما در ساخت و سازهای دماوند بر پیشگیری است، نه تخریب گفت: مجموعه شوراها و دهیاری‌ها در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز فعالیت مؤثری داشته باشند باید هماهنگی لازمی برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان صورت بگیرد.

طهماسبی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مفسده‌های بزرگ دماوند است، لذا دستگاه‌ها باید علاوه بر ارائه گزارش عملکرد خود، راهکارهای لازم را نیز جهت رفع مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کنند.

وی بیان کرد: یکی از مفسده‌های بزرگ دماوند به لحاظ قانونی ساخت و سازهای غیرمجاز است و حتماً با موارد غیرمجاز به پشتوانه اعضای شورای تأمین و هماهنگی ادارات متولی برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5978974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha