۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۱۷۴ پزشک متخصص در سطح استان ایلام حضور دارند

۱۷۴ پزشک متخصص در سطح استان ایلام حضور دارند

ایلام-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۷۴ پزشک متخصص در سطح استان ایلام حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر یکشنبه در مراسم استقبال از متخصصین جدیدالورود به استان ایلام اظهار کرد: همه ما پزشکان موظف هستیم برخورد خوب و مناسبی را با بیماران داشته باشیم و با مسئولیت‌پذیری اجتماعی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در حال حاضر ۱۷۴ پزشک متخصص در سطح استان داریم که ۱۱۴ نفر از آن‌ها ضریب K هستند و درآمد ما وابسته به حضور نیروهای متخصص در مراکز درمانی است و باید شرایط و رفاهیات را برای آنان فراهم کنیم.

وی افزود: مردم استان ایلام بر گردن نظام حق دارند که در دوران دفاع مقدس از کیان و نظام کشور دفاع کردند و امروزه مردم در حوزه سلامت انتظار دریافت خدمات مطلوب دارند و ما به عنوان دانشگاه علوم پزشکی باید این نیاز را رفع کنیم.

حیدری‌زاده تصریح کرد: در سال‌های قبل از انقلاب در شهرستان‌های دور دست حتی برای پزشک عمومی مشکل داشتیم و شبکه‌های بهداشت و درمان هم وجود نداشت و به برکت نظام اسلامی و خون شهدا این اتفاق افتاده و امروز در تمامی نقاط کشور متخصصین فعالیت دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: زندگی سردار سلیمانی سرشار از نکات آموزنده است، سادگی، صفا، صمیمیت، خلوص، یکرنگی و یکدلی و نگاه محبت‌آمیز به همه اقشار مردم از خصوصیاتی است که باید به آن توجه کرد و از زندگی این شهید والامقام درس گرفت.

کد خبر 5981514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      0 0
      برای یک استان 600 هزار نفری تعداد با وجود 11 شهرستان تعداد 174 متخصص با توجه به تعدد متخصص ها بسیار کم است در سال 1398 یعنی 4 سال قبل هم همین تعداد متخصص و فوق تخصص در استان وجود داشته و این یعنی عدم پیشرفت. لازم است تعداد پزشک متخصص در استان سالانه 25% افزایش یابد تا در بازه 4 ساله وضعیت مناسب بشه