۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

استاندار اردبیل مطرح کرد؛

تکمیل بیمارستان بزرگ نجف‌زاده اردبیل در انتظار تامین اعتبار

تکمیل بیمارستان بزرگ نجف‌زاده اردبیل در انتظار تامین اعتبار

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: تکمیل بیمارستان نجف‌زاده اردبیل به نیازمند اعتبار ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده، تزریق اعتبارات برای تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل را گامی ضروری برای پیشرفت استان ارزیابی کرد و اظهار کرد: تکمیل بیمارستان نجف‌زاده اردبیل به نیازمند اعتبار ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی اردبیل در حوزه سلامت گفت: بیمارستان آموزشی نجف‌زاده اردبیل با همراهی مجمع خیران سلامت و بهداشت استان اردبیل در ۴۳ هزار متر مربع زمین در حال احداث بوده که در حال حاضر ۲ طبقه سازه فلزی بیمارستان نجف‌زاده نصب شده و تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه به ۸ طبقه افزایش یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه اختصاص پزشکان متخصص و فوق تخصص، تجهیزات درمانی و پرستار بر اساس تخت بیمارستانی است، با بهره‌برداری از بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل، بخش قابل توجهی از کمبودهای درمانی رفع خواهد شد.

عاملی خاطرنشان کرد: طی ۲ سال اخیر، اقدامات مناسب و بی‌سابقه‌ای اعم از خرید و فعال‌سازی ۴ دستگاه ام. آر. آی، خریداری تجهیزات طب هسته‌ای و رادیوتراپی که با آماده‌سازی مکان مناسب فعال خواهند بود و تجهیزات دیگری همچون درمان ناباروری و ماموگرافی در سطح بیمارستان‌های سطح استان فعال شده است.

کد خبر 5983402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha