۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

خودسازی از جمله ویژگی‌‎های شخصیتی علامه «مصباح یزدی» بود

خودسازی از جمله ویژگی‌‎های شخصیتی علامه «مصباح یزدی» بود

قم- رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: خودسازی از جمله ویژگی های علامه مصباح یزدی بوده و ایشان از دوران نوجوانی و جوانی به امر تهذیب اهتمام داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود رجبی ظهر سه شنبه در مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی که در سالن همایش این مؤسسه برگزار شد گفت: آیت الله مصباح یزدی استاد فکر و اندیشه و در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اخلاص انسانی بی نظیر بود.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌هایی که نیاز بود، در میدان حضور داشتند و در این خصوص منتظر دستور کسی نمی‌ماند.

آیت الله رجبی، کادرسازی را از جمله شاخص‌های فعالیت آیت الله مصباح یزدی بیان کرد و افزود: پس از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی کمتر شخصیتی همانند علامه مصباح یزدی در عرصه تربیت نیرو و کادرسازی موفق بوده است.

رییس مؤسسه امام خمینی (ره) در ادامه ابراز کرد: خودسازی از جمله ویژگی‌های علامه مصباح یزدی و همچنین حاج قاسم سلیمانی بود و علامه مصباح از دوران نوجوانی و جوانی به امر تهذیب و خودسازی می‌پرداخت.

وی عنوان کرد: داشتن روحیه جهادی برای اساتید بسیجی مهم است که آیت الله مصباح یزدی این روحیه در وجود ایشان بود و هر کجا که نظام اسلامی نیازمند حضور و حمایت داشت در عرصه حاضر می‌شد که البته این روحیه در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز وجود داشت.

کد خبر 5983437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha