۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

۲ تن چوب بلوط قاچاق در نجف‌آباد کشف شد

۲ تن چوب بلوط قاچاق در نجف‌آباد کشف شد

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۲ تن و ۸۰۰ کیلو چوب بلوط قاچاق در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیری چوب بلوط در انباری در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی محل نگه داری چوب‌های بلوط شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازدید از محل، مأموران پلیس مقدار ۲ تن و ۸۰۰ کیلو چوب بلوط قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5984593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      80میلیون ارزش چوبها اما صد برابر این رقم به محیط زیست لطمه وارد شده!! کار نیست! حقوقها ناچیزه! اما دلیل نمیشه به محیط زندگیمون که بهش وابسته هستیم ضربه بزنیم! زندان بلند مدت و جریمه سنگین این چنین افرادی را سر جاشون مینشونه👉