۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

امام جمعه سیراف:

سیراف نیازمند آمبولانس جدید است/ مسؤولان فکر اساسی کنند

سیراف نیازمند آمبولانس جدید است/ مسؤولان فکر اساسی کنند

بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: تعمیر هزار باره آمبولانس در این شهر دردی دوا نمی‌کند و باید خودروی جدید خریداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق عاشور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کنگان همواره میزبان بخش قابل توجهی از صنایع نفت و پتروشیمی بوده و خانواده آنها از خدمات موجود در بخش سیراف بهره مند بوده‌اند.

امام جمعه سیراف افزود: مردم این منطقه میزبان شایسته ای برای صنعت بوده‌اند و ما شاهد بودیم که همین زیرساخت‌ها و امکانات موجود را در اختیار صنعت گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: مدت‌ها است که آمبولانس‌های شهرستان به ویژه بخش سیراف حال و روز بدی دارند، این آمبولانس‌ها به طور کلی قدیمی و بسیار مستهلک هستند و هزینه‌های زیادی به شبکه بهداشت تحمیل می‌کنند.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: بیش از ۲ هفته است از خرابی آمبولانس مرکز جامع سلامت می‌گذرد آیا واقعاً سلامتی مردم اهمیت ندارد؟ تقاضا دارم در این خصوص جدی تر و متعهدانه تر به قضیه نگاه کنید و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات درمانی بخش سیراف بهره بگیرید.

وی اظهار داشت: استفاده موقت از آمبولانس ۱۱۵ نمی‌تواند راهکار اساسی باشد. بارها این مساله را در خصوص رفع نیازهای حوزه درمان بخش سیراف بیان کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: مسؤولان باید دغدغه جان مردم را داشته باشند و نباید این جور مسائل را حتی یک روز به تأخیر بیندازند، توجیه کردن این مسائل عذر بدتر از اشتباه است.

کد خبر 5990750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha