۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی:

تعریض محور حیدرآباد-نقده ۳۵۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تعریض محور حیدرآباد-نقده ۳۵۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ارومیه- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر لزوم تخصیص ۳,۵۰۰ میلیارد ریال برای اتمام عملیات تعریض و بهسازی محور حیدر آباد - نقده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حمزه لو ظهر چهارشنبه در بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان‌غربی از محور حیدرآباد _نقده، افزود: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد _نقده به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام بوده و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده در ۳ قطعه در دست انجام بوده و این طرح نقش مؤثری در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه دارد.

حمزه لو تاکید کرد: محور حیدرآباد_ نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: عملیات اجرایی در ۱۲ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است تا زمینه تردد راحت مردم منطقه و مسافران از این مسیر تسهیل شود.

حمزه لو بیان کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای عملیات در قطعات ۳، ۴، ۵ این محور، تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات و تأمین منابع مالی طی سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

کد خبر 5990891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha