۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

آسوده:

مؤسسات خیریه مغز متفکر نظام خیر و احسان کشور هستند

مؤسسات خیریه مغز متفکر نظام خیر و احسان کشور هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد، راهبری خیر و احسان را برعهده دارد و مؤسسات خیریه مغز متفکر نظام خیر و احسان کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده در همایش تقدیر از مؤسسه‌های خیریه استان آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه اهمیت موضوع ازدواج و مسکن خانواده‌های نیازمند، گفت: گروه‌های مردمی می‌توانند با گفتمان‌سازی، زمینه ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ترویج دهند و بی‌تردید این گروه‌ها بهتر از دولت می‌توانند در زمینه ازدواج آسان موفق شوند.

وی اظهار کرد: مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار هستند و گروه‌های مردمی باید برای اثربخشی فعالیت‌های خود باید پای کار آیند و مردم را راهبری کرده و برای رفع مشکلات نیازمندان در حوزه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج آنان تلاش کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه در کمیته امداد دو گروه شایسته تقدیر هستند، ادامه داد: گروه نخست کارآفرینان و ارزش‌آفرینان هستند که باید به آنها کمک و از آنان حمایت شود تا اقتصاد استان بهبود یابد و گروه دوم نیز مؤسسات خیریه هستند که اگر فعالیت نمی‌کردند باید کمیته امداد از سوی دولت و نظام به دهک‌های پایین جامعه خدمت می‌کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: صدها گروه جهادی، مؤسسه خیریه و درمانی جمع شده و مسیر احسان مردم به مردم را طراحی کرده‌اند و بار بزرگی از دوش کمیته امداد برداشته‌اند.

آسوده اضافه کرد: رسالت کمیته امداد، راهبری خیر و احسان و هم‌افزایی و در کنار مؤسسات خیریه بودن است زیرا این نهاد، مجموعه خیران را مغز متفکر و بازوان توانمند کشور می‌داند.

کد خبر 5991754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha