۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

در دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

آغاز ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید متقاضی خوابگاه از اول بهمن

آغاز ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید متقاضی خوابگاه از اول بهمن

ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و متقاضی خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در نیمسال دوم غیر بومی (ساکن شهرستان‌های غیر استان البرز و تهران) هستند می‌توانند پس از پایان ثبت نام آموزشی و با دریافت شماره دانشجویی به سامانه سیپاد در قسمت امور خوابگاه‌ها مراجعه و درخواست رزرو خوابگاه را ارسال کنند.

ثبت‌نام فقط به منزله درخواست است و مدیریت سراهای دانشجویی طبق آیین نامه و مقررات عمومی و انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی و پس از بررسی فرم تقاضانامه، نسبت به اسکان دانشجویان براساس مقطع، دانشکده و امکانات موجود در خوابگاه های دانشجویی اقدام خواهد کرد.

دانشجویان می‌توانند رزرو خوابگاه را حداکثر تا ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سامانه سیپاد ثبت و در غیر اینصورت پس از آن، امکان ارسال رزرو وجود نداشته و مطابق آیین نامه حداقل یک نیمسال تحصیلی به ایشان خوابگاه واگذار نمی‌شود.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور پیگیری درخواست، ۷۲ ساعت بعد از ثبت نام به سامانه سیپاد (قسمت کارنامه خوابگاه) مراجعه و از وضعیت اسکان خود مطلع و به خوابگاه اختصاص یافته مراجعه کنند.

کد خبر 5994150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha