۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

فرمانده انتظامی نظرآباد خبر داد؛

درگیری منجر به قتل در نظرآباد/ قاتل فراری در اصفهان دستگیر شد

درگیری منجر به قتل در نظرآباد/ قاتل فراری در اصفهان دستگیر شد

نظرآباد- فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف یک فقره قتل در کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از محلات این شهرستان و دستگیری قاتل فراری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی مطرح کرد: مأموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند که این درگیری که به دلیل اختلاف قاتل با پدر خانواده رخ داده منجر به جراحت شدید دختر و مادر خانواده شده است.

فرمانده انتظامی نظرآباد با اشاره به متواری شدن قاتل پس از ارتکاب این اقدام جنون آمیز بیان کرد: دختر این خانواده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت‌های وارده فوت کرد و مادر خانواده در حال مداوا است.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات نوین پلیسی هویت قاتل را شناسایی و با به کارگیری امور اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ اسداللهی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی با پدر مقتول عنوان کرد، ادامه داد: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 5994384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha