۲۴ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

با افت دما؛

مصرف گاز در اردبیل از ۱۱ میلیون مترمکعب گذشت

مصرف گاز در اردبیل از ۱۱ میلیون مترمکعب گذشت

اردبیل- مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با تشدید برودت هوا و افت دما مصرف گاز در استان اردبیل از مرز ۱۱ میلیون مترمکعب در روز گذشت.

میرسعید سیدمتین در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به تداوم افت دما و یخبندان در روزهای آینده پیش بینی می کنیم این میزان مصرف تا ۱۱ میلیون مترمکعب در روز نیز افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مصرف گاز در استان اردبیل خانگی است و در صورتی که هموطنان کاهش مصرف ۵ تا ۶ درجه ای را به عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار دهند ما می توانیم ۲۰ درصد مصرف گاز را در استان تعدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل افزود: در حال حاضر در هیچیک از شهرها و روستاهای استان شاهد افت فشار و یا قطعی گاز نیستیم و امیدواریم با تداوم مدیریت بهینه مصرف گاز مشکلی در تامین گاز مورد نیاز نداشته باشیم.

سیدمتین بیان کرد: کلیه ایستگاه های گاز در حال حاضر شرایط استانداردی را در تامین گاز و تنظیم افت فشار دارند و انتظار می رود این شرایط در روزهای یخبندان آینده ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی افت دما تا ۱۱ درجه در روزهای آینده امیدوارین هموطنان با کاهش یک تا دو درجه ای مصرف گاز و توجه به دمای رفاه و اهتمام به پوشیدن لباس گرم شرکت گاز استان را در مدیریت درست و اصولی گاز کمک و یاری کنند.

کد خبر 5994671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha