۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

مدیرعامل آبفای البرز خبر داد؛ 

اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب در استان البرز

اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب در استان البرز

کرج- مدیرعامل آب و فاضلاب البرز از اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه و خطوط جمع آوری فاضلاب به طول ۳۰ کیلومتر با هدف افزایش ضریب حفاظت از محیط زیست و تأمین بهداشت عمومی مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه و خطوط جمع آوری فاضلاب به طول ۳۰ کیلومتر در شهرهای کرج، مهرشهر، رجایی شهر، مهستان و مسکن مهر ماهدشت با هدف افزایش ضریب حفاظت از محیط زیست و تأمین بهداشت عمومی مردم و نیز تحقق ۸۰ درصدی بودجه مصوب بخش فاضلاب خبر داد.

وی افزود: در حوزه فاضلاب علاوه بر اصلاح و توسعه شبکه‌های جمع آوری و خطوط انتقال، طی ۱۰ ماه سال جاری، بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ مورد حادثه در شبکه و انشعابات فاضلاب از طریق تماس مشترکان با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) گزارش شده که از سوی واحد بهره برداری فاضلاب مورد بررسی قرار گرفته و در مدتی کمتر از متوسط زمانی صنعت آبفا رفع شده است.

مدیرعامل آبفای استان البرز با اشاره به اینکه حاصل این عملکرد، کاهش یک درصدی زمان رسیدگی به حوادث فاضلاب بوده است، خاطرنشان کرد: استان البرز اکنون بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۰ درصد آن تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و طی برنامه پنج ساله هفتم توسعه، این روند بیش از پیش شتاب خواهد داشت.

کد خبر 5995096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha