پرونده «معمای انصارالله»/۲۱؛

یمنی‌ها یاریگر اسلام هستند و در برابر «شیطان بزرگ» ایستاده‌اند

یمنی‌ها یاریگر اسلام هستند و در برابر «شیطان بزرگ» ایستاده‌اند

اندیشمند کویتی در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به صف‌آرایی یمن در برابر شیطان بزرگ از کشورهای اسلامی و عربی دیگر خواست که از جبهه مقاومت حمایت کنند.

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: نوار غزه از بیش از سه ماه پیش در برابر نسل‌کشی و جنایت‌های بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان و افراد سالخورده ایستادگی و مقاومت می‌کند. علاوه بر ساکنان قهرمان غزه، یمن نیز در این جنگ همراه فلسطین است و اقتصاد رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است.

ملت قهرمان عراق نیز با حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در این جنگ سهیم هستند و در جبهه شمالی فلسطین اشغالی نیز عملیات بی‌سابقه‌ای دنبال می‌شود که تلفات و خسارات مالی و انسانی قطعی زیادی را در میان نظامیان دشمن به جای گذاشته است.

در همین رابطه خبرنگار مهر در حاشیه کنفرانس بین‌المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» گفت‌وگویی با «فواد عاشور» اندیشمند کویتی انجام داد. فواد عاشور درباره تحولات کنونی غزه گفت: رخ‌دادهای ناگوار غزه دسیسه‌ای بزرگ است و جبهه مقاومت در اقدام علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که تلاش دارند به نسل‌کشی برادرانمان در نوار غزه دست بزنند مشارکت کرده است.

وی تصریح کرد: از خداوند سبحان و متعال درخواست می‌کنیم که جبهه مقاومت را یاری کند تا این دسیسه را مانند دسیسه‌های داعش و وابستگان آنان در گذشته، به شکست بکشاند تا به این ترتیب شاهد رفع محاصره غزه و آزادی قدس باشیم و به خواست خداوند در آن نماز به پا داریم.

عاشور درباره نقش یمن در دفاع از ملت فلسطین نیز بیان کرد: یمن پیشینه‌ای شکوهمند دارد. یمنی‌ها یاران رسول خدا و اسلام هستند. امروز نیز این همت را نزد آنان در ایستادگی‌شان در برابر شیطان بزرگ برای رویارویی نظامی با آن دیده‌ایم و از خداوند برای آنان درخواست پیروزی و عزت داریم.

وی در پایان گفت که کشورهای اسلامی و عربی باید به حمایت و یاری رسانه‌ای و مالی از جبهه مقاومت بپردازند و دست کم در مقابل آنان نایستند.

کنفرانس بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری روز یک شنبه ۲۴ دی ماه در سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد. در این کنفرانس بیش از صد نفر از علمای برجسته جهان اسلام، به تبیین جهاد مردم غزه پرداختند.

در این کنفرانس بین المللی بیش از ۱۰۰ نفر از علمای جهان اسلام حضور خواهند یافت و به تبیین جهاد مردم غزه و تأثیرات عملیات طوفان الاقصی می‌پردازند. سخنران ویژه این کنفرانس بین‌المللی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان بود.

کد خبر 5996487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha