۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

استاندار گیلان:

پروژه‌های نیمه تمام گیلان با سرعت به سرانجام برسد

پروژه‌های نیمه تمام گیلان با سرعت به سرانجام برسد

رشت -استاندار گیلان با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان با سرعت به سرانجام برسد، گفت: مدیران با جدیت کارهای باقی مانده پروژه‌های مهم را به پایان برسانند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه صادق محورانه نسبت به رسیدگی امورات مردم دارد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم افزود: یکی از معیارهای امیدآفرینی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برش شهرستانی پروژه‌های مهم بیان کرد: سرعت بخشی پروژه‌های شهرستانی از سوی فرمانداران پیگیری و مطالبه شود.

عباسی از افتتاح تجمیعی برخی پروژه‌ها و طرح‌ها در دهه فجر اضافه کرد: زمان آغاز پروژه، میزان پیشرفت کار، اعتبار هزینه شده و منابع مورد نیاز به استانداری گزارش شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در جریان روند پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای استان اعم از اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی قرار گیرند، افزود: راه آهن رشت- کاسپین از پیشرفت خوبی برخوردار است و قطعه منطقه آزاد نیز باید سریع‌تر تحویل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان با سرعت به سرانجام برسد، گفت: مدیران با جدیت کارهای باقی مانده پروژه‌های مهم را به پایان برسانند و با فرمانداران همراهی و همکاری لازم را داشته باشید.

عباسی با بیان اینکه فرزندآوری و جوانی جمعیت در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: اعتبارات لازم برای تحقق جوانی جمعیت تخصیص یابد.

کد خبر 5997604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha