۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷

برای صعود اورست؛

۴۰ کوهنورد سپاه پاسداران اردوی خود را در سبلان برپا کردند

۴۰ کوهنورد سپاه پاسداران اردوی خود را در سبلان برپا کردند

مشگین‌شهر- ۴۰ کوهنورد سپاه پاسداران اردوی آمادگی خود را برای صعود اورست در کوه سبلان برپا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم آغاز اردوی آمادگی تیم کوهنوردی سپاه پاسداران در مشگین‌شهر، اظهار کرد: تیم کوهنوردی سپاه خود را برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان آماده می‌کند تا بتواند صعود خود را به کوه اورست انجام دهد.

سردار سید علی تدین تصریح کرد: تیم کوهنوردی سپاه از امروز به مدت سه روز اردوی آمادگی خود را در دامنه‌های سبلان برپا کرده تا با صعود به سبلان در هوای زمستانی، سرد و برفی بتواند آمادگی کوهنوردان خود را مورد محک و سنجش قرار دهد.

وی گفت: تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای صعود این ۴۰ کوهنورد سپاه پاسداران در سبلان مهیا شده تا در مدت سه شبانه‌روز بتوانند تمرینات و آمادگی خود را ارتقا دهند.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط خاص کوه سبلان، سرمربی تیم کوهنوردی سپاه این منطقه را برای برپایی اردو انتخاب کرده و امیدواریم با روحیه‌ای مناسب و توانی مضاعف تیم کوهنوردی سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح بتواند در مسابقات ارتش‌های جهان خوش بدرخشد.

تدین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما از امکانات شهرستان و استان برای برگزاری مطلوب این اردو بهره بردیم و سعی ما بر این است تا با همراهی تیم‌های امدادی و هیأت کوهنوردی استان بهترین شرایط را برای صعود کوهنوردان تیم ملی سپاه فراهم و مهیا کنیم.

کد خبر 5997648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha