۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵

به نمایندگی از رییس کل دادگستری استان کرمان:

رییس دادگاه شهداد با خانواده سه شهید حادثه گلزارشهدا دیدار کرد

رییس دادگاه شهداد با خانواده سه شهید حادثه گلزارشهدا دیدار کرد

کرمان- رییس دادگاه عمومی بخش شهداد به نمایندگی از رییس کل دادگستری استان کرمان با خانواده شهیدان نجمه همت آبادی، فاطمه نظری و فائزه نظری از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار روز سه شنبه با همراهی نماینده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، فرمانده انتظامی بخش شهداد، فرمانده سپاه حوزه امام رضا (ع) شهداد، فرمانده پاسگاه امیرآباد و جمعی از نیروهای نظامی وانتظامی با خانواده شهیدان نجمه همت آبادی، فاطمه نظری و فائزه نظری از اعضای یک خانواده که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده اند، انجام شد.

رییس دادگاه عمومی بخش شهداد در حاشیه این دیدار گفت: در این حادثه، دست استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی به وضوح قابل مشاهده است و معتقدیم که این جنایات باید در دادگاهی عادلانه در سطوح بین المللی مورد رسیدگی قرار گرفته و آمران و عاملان آن به سزای اعمال خود برسند.

محمد گنجعلی زاده ضمن تاکید بر این مطلب که روحیه ایثار، شهادت طلبی و دشمن شناسی از ویژگی های بارز ملت بصیر ایران است، افزود: ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده های شهدا از جمله خانواده شهیدان همت آبادی و نظری که دختر و دو نوه خود از دست داده اند، نشان می دهد که روحیه ولایت مداری و مقاومت در بین ملت ایران در بالاترین سطح خود قرار داد و دشمن با چنین توطئه های کور و نابخردانه ای نمی تواند خللی در اراده استوار ملت ایران برای دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

وی اظهارداشت: به یقین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دلدادگان حقیقی مکتب و آرمان های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که به شهادت رسیده اند و در جوار پروردگار عند ربهم یرزقون اند.

رییس دادگاه عمومی بخش شهداد با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی با پشتیبانی قانونمند و قاطع از نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی زمینه برخورد بازدارنده با عاملان این جنایت را فراهم می آورد، اظهارداشت: خدمت به خانواده های شهدا را نیز وظیفه خود می دانیم.

گنجعلی زاده خاطرنشان کرد: بدون شک این اقدام تروریستی پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه های امنیتی و نظامی را در کوتاه ترین زمان به دنبال خواهد داشت .

کد خبر 6002722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha