۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۹

رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

مه موضعی جاده های زنجان را فرا گرفته است

مه موضعی جاده های زنجان را فرا گرفته است

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های زنجان از کاهش دید در آزادراه‌های این استان به دلیل وجود مه موضعی خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر به خاطر وجود مه موضعی، دید در آزادراه‌های زنجان کاهش یافته است، افزود: علاوه بر وجود مه موضعی در محورهای مواصلاتی استان که باعث کاهش دید شده است، شاهد بارش برف نیز در اغلب جاده‌های این منطقه هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌هایی که با بارش برف مواجه است، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش برف در جاده‌های زنجان - بیجار، زنجان - دندی – تخت‌سلیمان، سلطانیه – خدابنده - همدان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، نیک‌پی - ماهنشان، ابهر - خدابنده و زنجان - ارمغانخانه گزارش شده است.

محمدی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی جاده‌های زنجان به خاطر شرایط جوی نامساعد ایجاب می‌کند که هم‌وطنان با رعایت کامل نکات ایمنی نسبت به تردد از محورهای مواصلاتی این منطقه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی حتماً باید مدنظر رانندگان در چنین شرایط جوی باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه اطلاع از وضعیت راه‌ها قبل از اقدام به سفر یکی از مواردی است که رانندگان حتماً باید به آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: هم‌وطنان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان مطلع شوند.

کد خبر 6005392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha