۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱:۱۵

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان:

حضور پرشور جامعه کار و تولید نشاط را در انتخابات فراهم می‌کند

حضور پرشور جامعه کار و تولید نشاط را در انتخابات فراهم می‌کند

سنندج_مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: شور و نشاط با حضور جامعه بزرگ کار و تولید در انتخابات پیش‌رو فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه شنبه در نشست با اعضای انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان، اظهار کرد: حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت است و از کارگران و استادکاران بخش ساختمان دعوت می‌کنیم با مشارکت حداکثری و حضور فعالانه و پر شور در انتخابات، ضمن بر هم زدن نقشه و توطئه دشمنان انقلاب، زمینه حضور افراد صلاحیت دار و انقلابی که پیگیر مشکلات حوزه کارگری باشند را فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه توسعه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به ویژه اقتصادی مرهون تلاش‌ها و خودباوری فرهنگ اسلامی در میان جامعه شریف کارگران است، افزود: حضور کارگران و خانواده‌های آنان در انتخابات پیش رو می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش مشکلات معیشتی و فراهم کردن بستر رفاه و آسایش در جامعه داشته باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه کارگران در بخش‌های مختلف زیر ساختی، صنعتی و تولیدی کشور، تحریم‌های ظالمانه دشمن را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کردند، خاطرنشان کرد: این قشر زحمت کش با شرکت گسترده خود در انتخابات پیش رو، جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب در پای صندوق‌های رأی خواهند داد.

پیشکاری اضافه کرد: جامعه شریف کارگران در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و هم اکنون نیز در سنگرهای اقتصادی همواره یار و یاور نظام بوده‌اند، از جامعه کارگران استان می‌خواهیم در جشن‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب حضور فعالانه داشته باشند.

کد خبر 6006419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha