۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل:

۱۹ کاندیدا به مرحله دوم ارزیابی نیروهای اصولگرا راه یافتند

۱۹ کاندیدا به مرحله دوم ارزیابی نیروهای اصولگرا راه یافتند

اردبیل- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بعد از ۲ روز فرآیند بررسی شایستگی‌های کاندیداهای اصولگرا، ۱۹ نفر از پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل به مرحله بعدی راه یافند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا صبری شامگاه یکشنبه در پایان مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اردبیل، اظهار کرد: دیروز اعضای مجمع پذیرای ۱۵ نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه اردبیل و ۲ کاندیدای گرمی و مشگین‌شهر بودند تا ارزیابی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین که سه کاندیدا راهی مجلس خواهد شد، به ظرفیت سه برابری و تعداد ۹ کاندیدا با بالاترین امتیاز انتخاب و راهی مرحله بعدی بررسی شاخص‌ها و توانمندی‌ها خواهد شد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امروز نیز شاهد حضور پنج کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار بودیم که از این تعداد با بالاترین امتیاز، سه نفر به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام صبری افزود: امروز همچنین پنج کاندیدای حوزه انتخابیه خلخال و کوثر دیدگاه‌های خود را به همراه برنامه‌ها و اولویت‌ها مطرح کرده تا اعضای مجمع از بین این کاندیداها، سه نفر را با بالاترین امتیاز انتخاب کرده و راهی مرحله بعد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت به غیر از نماینده فعلی، هیچ کاندیدای دیگری در جلسه مجمع اصولگرایان حاضر نشد اما از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر سه کاندیدا دیدگاه‌های خود را مطرح کردند تا از بین آنها نیز با اولویت بیشترین امتیاز کاندیدای اصولگرا معرفی شود.

حجت‌الاسلام صبری اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در ۲ هفته آینده با جمع‌بندی نظرات و دیدگاه‌های ملی و استانی بتوانیم لیست نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را از طیف اصولگرایان در پنج حوزه انتخابیه معرفی کنیم که شامل سه کاندیدا در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و یک کاندیدا در چهار حوزه دیگر خواهد بود تا هفت منتخب اصولگرایان رقابت خود را با دیگر کاندیداها در ۱۱ اسفند انجام دهند.

وی بیان کرد: کاندیداهای حاضر در مجمع سعی کردند تا در مدت ۱۵ دقیقه دیدگاه‌ها، نظرات، برنامه‌ها و رویکردهای خود را در مسیر توسعه و پیشرفت استان و حوزه‌های انتخابیه مطرح کنند که امیدواریم در نهایت این فعالیت‌ها و اقدامات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منجر به راهیابی بهترین افراد و شایسته‌ترین نیروها در تراز انقلاب اسلامی به مجلس دوازدهم باشند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل از همراهی رسانه‌ها، اعضای مجمع و نیروهای دلسوز اصولگرا در جلسات ۲ روز اخیر قدردانی کرد و ادامه داد: از صبر و حوصله همه شرکت‌کنندگان در این جلسات قدردانی می‌کنیم و امیدواریم انتخاب شایسته‌ای را از سوی مردم در ۱۱ اسفند همراه با مشارکت حداکثری شاهد باشیم.

کد خبر 6007393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha