۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

قیداری‌ها بیشترین بارش برف را تجربه کردند

قیداری‌ها بیشترین بارش برف را تجربه کردند

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: مردم شهر قیدار در شهرستان خدابنده، روز گذشته بیشترین میزان بارش برف را در استان داشته است.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه این هفته شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف هستیم، افزود: روز گذشته بارش برف در مناطق مختلف استان اتفاق افتاد که سهم شهر قیدار بیش از سایر مناطق استان بود.

وی میزان بارش برف در ایستگاه قیدار را ۶ میلی‌متر و در شهر زنجان ۳ میلی‌متر اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده، بارش برف در مناطق مختلف استان تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

این مسوول با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام همکاران، هم‌اکنون از ایستگاه‌های گرماب و ماهنشان بارش برف گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سامانه بارشی به تدریج در استان تقویت خواهد شد، تصریح کرد: تقویت این سامانه باعث خواهد شد تا در مناطق جنوبی و غربی، شهرستان‌های ماهنشان، خدابنده، ایجرود و خرمدره بارش برف بیشتری را شاهد باشیم.

رحمان‌نیا همچنین از صدور هشدار هواشناسی رنگ نارنجی در استان خبر داد و اظهار کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان اجتناب کرده و یا حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر 6011119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha