۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

مه و کولاک شدید گردنه های استان زنجان را فرا گرفته است

مه و کولاک شدید گردنه های استان زنجان را فرا گرفته است

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر گردنه‌های استان درگیر مه و کولاک شده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از اواسط هفته جاری با ورود سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف استان زنجان هستیم، افزود: همین امر باعث شده است تا تردد در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق کوهستانی تحت شرایط ایمن‌تری امکان‌پذیر باشد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر شاهد مه‌آلود بودن و وقوع کولاک در گردنه‌های استان هستیم، اظهار کرد: گزارش هواشناسی حاکی از آن است که هم‌اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق کوهستانی، شاهد بارش برف هستیم که این پدیده همراه با مه و کولاک است.

محمدی با اشاره به اینکه بارش برف در حال حاضر در مسیرهای زنجان – تهم – چورزق، زنجان – طارم، ابهر – خدابنده و زنجان – دندی – تخت سلیمان گزارش شده است، ادامه داد: این شرایط ایجاب می‌کند که هم‌وطنان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا حتی‌الامکان از تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی استفاده کنند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در آزادراه‌های زنجان – قزوین، محور سلطانیه – خدابنده – همدان و جاده زنجان – بیجار تداوم دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۸ نیروی راهداری در مسیرهای ارتباطی به ویژه گردنه‌ها که شاهد بارش برف هستیم، مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

کد خبر 6012128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha