۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

معاون استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت اجرایی شدن کاهش ساعت کاری بانوان شاغل سرپرست خانوار

ضرورت اجرایی شدن کاهش ساعت کاری بانوان شاغل سرپرست خانوار

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به قانون یک ساعت و نیمه تاخیر بانوان کارمند سرپرست خانوار و دارای فرزند زیر ۶ سال عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری پیش از ظهر یکشنبه در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به اینکه ثمره کار جهادی انجام شده در حوزه اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان البرز است، گفت: به همت استاندار البرز و دستگاه‌های متولی اقدامات مطلوبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

وی عنوان کرد: وجود آسیب‌های اجتماعی در البرز که از مهاجرپذیرترین استان‌های کشور به شمار می‌رود امری اجتناب ناپذیر است اما کاهش آمار آسیب‌های موجود در دستور کار قرار گرفته و حتی نسبت به گذشته نیز تشدید شده است. مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به اجرای قوانین موجود در حوزه‌های مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش مجدانه ای داشته باشند.

ولی پوری با بیان اینکه صداوسیما با تولید آثار تخصصی و با حضور کارشناسان باتجربه در برنامه‌ها می‌تواند اثربخش باشد، بر ضرورت توجه ویژه به تسهیلگری فعالیت بانوان کارمند دستگاه‌های اجرایی به منظور مدیریت و هدایت بهتر خانواده و فرزندان تاکید کرد و افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به عمل به قانون تأخیر یک ساعت و نیمه بانوان کارمند سرپرست خانوار، دارای فرزند زیر ۶ سال و یا بیماری صعب العلاج هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: تقویت ورزش همگانی و عمومی در پارک‌ها و فضاهای باز و همچنین تخصیص فضاهای اختصاصی برای ورزش بانوان از مهم‌ترین مطالبات ما از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به منظور ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی به شمار می‌رود.

کد خبر 6014147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha