۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد؛

اهدای ۱۰۰۰ دستگاه یخچال به نیازمندان خوزستانی

اهدای ۱۰۰۰ دستگاه یخچال به نیازمندان خوزستانی

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای یک هزار دستگاه یخچال میان نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز یکشنبه در آئین اهدای یک هزار دستگاه یخچال میان نیازمندان خوزستان که مناسبت دهه فجر امسال برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله طرح تأمین وسایل سرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان این استان، تعداد یک هزار دستگاه دستگاه یخچال بین آنها توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع یخچال با اولویت مناطق محروم در خوزستان انجام می‌شود، افزود: این تعداد یخچال بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند، توزیع شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان‌ها به ویژه بسیج و سپاه زمینه خرید یخچال فراهم شده و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی میان آنان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هفته قبل توزیع لوازم گرمایشی با مشارکت بسیج و سپاه با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام شد، خبر داد: وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن است که با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی خوزستان توزیع می‌شود.

شیبه با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر خوزستان به دست نیازمندان برسانند، بیان کرد: در طول سال نیز اقلام ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود.

کد خبر 6014599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha