اذعان رسانه‌های صهیونیستی به قدرت حزب الله و حماس

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به قدرت حزب الله و حماس

رسانه‌های عبری زبان به قدرت حزب الله لبنان و جنبش حماس اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که حزب الله لبنان امروزه به صورت کاملاً آشکار مواضع خود را به گوش شرق و غرب می‌رساند. حزب الله تا زمانی که درگیری‌ها در غزه ادامه پیدا کند به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: تمام میانجی گرها از مصر و قطر گرفته تا حتی آمریکا طوری رفتار می‌کنند به این معنی که حماس باقی خواهد ماند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: حماس در نوار غزه ریشه دارد و هیچ جای دیگری نمی‌رود.

ژنرال فرانک مکنزی فرمانده سابق نیروهای مرکزی آمریکا پیشتر در گفت و گو با شبکه تلویزیونی cbs آمریکا موفقیت اسراییل در تحقق اهداف خود در غزه را بسیار محدود ارزیابی کرد.

روزنامه صهیونیست هآرتص با انتشار این گفت‌وگو به نقل از مکنزی نوشت: آنها در ابتدای ورود به غزه اهدافی شامل حذف سطوح سیاسی و فرماندهان نظامی حماس را مطرح کردند، اما تاکنون نتوانسته‌اند هیچکدام از این دو را از بین ببرند.

مکنزی تصریح کرد که مهمترین مطلب از نظر وی این است که باید انسان دیدگاهی در خصوص پایان یک موضوع داشته باشد. وی ادامه داد: هنگامی که می‌خواهی یک عملیات نظامی را انجام دهی، باید دیدگاه واضحی نسبت به اوضاع نهایی این عملیات داشته باشی که در نتیجه آن ممکن است دشمن از بین برود یا قدرت تو برای رسیدن به یک نقطه مشخص افزایش پیدا کند که ارتش اسراییل فاقد این دیدگاه است.

کد خبر 6016020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha