۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

رییس اورژانس استان زنجان:

۵ نفر در زنجان با گاز منوکسیدکربن مسموم شدند

۵ نفر در زنجان با گاز منوکسیدکربن مسموم شدند

زنجان- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۵ نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شده‌اند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در ایام سرد سال استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: همین موضوع سبب می‌شود تا به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی مصرف‌کنندگان این وسایل، شاهد مشکلاتی چون مسمومیت با گاز منوکسید کربن باشیم.

وی با یادآوری اینکه طبق گزارش‌های رسیده، ۵ نفر طی شبانه‌روز گذشته بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شدند، تصریح کرد: یکی از این حوادث مربوط به گازگرفتگی در جاده بیجار به روستای پاپایی زنجان است که تکنسین‌های اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مسؤول با یادآوری اینکه در این حادثه رخ داده، دو نفر شامل خانم ۴۶ ساله و آقای ۵۴ ساله به دلیل نشت گاز دچار مسمومیت شده بودند، خاطرنشان کرد: این افراد بعد از حضور مددجویان در محل، به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در خصوص دومین حادث گازگرفتگی در زنجان، عنوان کرد: در این حادثه نیز که در ساعت یک و نیم بامداد امروز در ابهر رخ داد، یک خانم ۲۷ ساله و دو کودک بر اثر استنشاق گاز دچار گازگرفتگی شده بودند که این افراد نیز پس از دریافت خدمات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان الغدیر منتقل شدند.

کد خبر 6016262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha