۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

۱۱ پروژه گردشگری در استان فارس افتتاح می‌شود

۱۱ پروژه گردشگری در استان فارس افتتاح می‌شود

شیراز-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری همزمان با ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این ایام ۱۱ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح هتل، اقامتگاه سنتی، هتل آپارتمان و محیط پارک طبیعی را از جمله برنامه‌ها در این ایام برشمرد و ادامه داد: بر این اساس، ۲ هتل در شیراز، یک هتل آپارتمان در مرودشت، ۵ اقامتگاه سنتی در شیراز، ۲ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان داراب و یک محیط و پارک طبیعی در نی‌ریز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۱۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌تردید با افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شاهد اشتغال‌زایی گسترده‌ای در فارس خواهیم بود، افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان را دارد و از تمامی سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این زمینه دعوت می‌کند.

کد خبر 6017687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha