۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

وزیر علوم:

۱۰۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه خوارزمی احداث می‌شود

۱۰۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه خوارزمی احداث می‌شود

کرج- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احداث یک هزار واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: ۲۰۰ واحد در فاز نخست پروژه ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل ظهر بعدازظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی و عملیات اجرایی خوابگاه متاهلی دانشگاه خوارزمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه مبارک فجر گفت: امید آن می‌رود همه ما قدر این انقلاب و استقلال سیاسی که ثمره خون هزاران شهید است را بدانیم.

وی تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم به راحتی کلنگ بر زمین نمی‌زند و معتقد است که نباید برای آیندگان تعهد ایجاد کنیم. از رئیس دانشگاه خوارزمی قول گرفته‌ایم که از طریق مولدسازی و دریافت تسهیلات از بانک، احداث هزار واحد خوابگاه مرحله به مرحله انجام شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ساخت ۲۰۰ واحد در فاز نخست پروژه، این اقدام را بسیار مبارک دانست و مطرح کرد: امید است کلنگ زنی این خوابگاه آغازی برای توسعه همه جانبه دانشگاه افتخارآفرین خوارزمی که یکی از دانشگاه‌های ریشه دار در کشور است، باشد.

زلفی گل با بیان اینکه انتظار می‌رود فعالیت‌ها و اقدامات این دانشگاه به الگویی برای سایر دانشگاه‌ها تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی ریاست دانشگاه خوارزمی، رتبه این مجموعه آموزشی در بسیاری از حوزه‌ها از جمله فناوری و بهره وری و … ارتقا یافته است.

وی با اشاره به پیگیری ریاست این دانشگاه برای افزایش اعتبارات تاکید کرد: با توجه به اینکه اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه در وضعیت و شرایط خوبی قرار ندارند، تا حد ممکن به معیشت این افراد توجه ویژه ای شود و تحقق مطالبات پرسنل در اولویت امور قرار گیرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: اینکه پرسنل مطالباتی داشته باشند و ما اعتبارات را صرف ساخت و ساز در دانشگاه کنیم، بخشیدن مال دیگران است، بنابراین اول باید مطالبات آنها پرداخت و مازاد اعتبارات برای احداث بناها و فضاهای فیزیکی مورد نیاز هزینه شود.

کد خبر 6017899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha