۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۰

معاون سیاسی وزیر کشور:

وحدت ملت ایران خاری در چشم دشمنان/شأن یک مدیر خدمت به مردم است

وحدت ملت ایران خاری در چشم دشمنان/شأن یک مدیر خدمت به مردم است

زاهدان_ معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: وحدت ملت ایران با اقوام و مذاهب گوناگون خاری در چشم دشمن و استخوانی در گلوی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در همایش «انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی» که شامگاه چهارشنبه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، با بیان اینکه در این استان بزرگان وسران طوایف نقش مؤثری در حوزه‌های مختلف دارند، بیان کرد: مردم این استان همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند و خوشبختانه در حوزه انتخابات نیز به برکت مردم شیعه و سنی، اقوام و قبایل مختلف این خطه پهناور از کشور، در حوزه انتخابات نیز در بین همه ادوار گذشته، جزو برترین‌های ایران اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز مردم استان سیستان و بلوچستان به مثل همیشه پای کار هستند، انتخابات امری اختیاری بوده و با تشخیص مردم انجام می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور، تصریح‌کرد: در حال حاضر مقدمات و اقدامات لازم برای هرچه باشکوه‌تر و بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انجام شده و آماده برگزاری انتخابات در سطح کشور هستیم.

وی بیان کرد: همه جهت گیری ها نشان دهنده پای کار بودن مردم بوده و مشارکت خوبی را در انتخابات پیش رو، شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان به ویژه از آغاز دولت سیزدهم همواره تلاش، کار، پیگیری و خدمت به مردم را در اولویت قرار داده به گونه‌ای که بخشی از مشکلات اهالی این استان در حوزه دریا، صیادان و صدور مجوزها حل شده و اقدامات خوبی در دستور کار است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه حس مردم نسبت به کشور، دین و کسانی که خدمت گذار هستند، ارزش دارد، ادامه داد: مدیران کشور اساساً برای خدمت به مردم روی کار می آیند بر این اساس شأن مدیر خدمتگزاری بوده و باید متولیان امر، خدماتی که توسط دولت و نظام ارائه شده را به مردم اطلاع رسانی و تبیین کنند.

وی اظهار کرد: مردم شایسته خدمت هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود بار دیگر با حضور در جشن ملی کشور پیمان خود را با این نظام و انقلاب نشان خواهند داد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مردم هم در اجرا و هم ایجاد سلامت و امنیت انتخابات سهیم هستند، تاکید کرد: نباید در اجرای انتخابات، هیچ نقصی وجود داشته باشد، باید با اقتضائات منطقه‌ای و شهرستانی خود موانعی که بر سر اجرا وجود دارد را از مسیر بردارید که مؤلفه‌های مهم تحقق این مهم آموزش و دیگری برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم است.

وی با اشاره به چهار مؤلفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در انتخابات، گفت: اساساً همه اقدامات ستاد انتخابات کشور، بر اساس قانون و راهبردهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات، خاطرنشان کرد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رأی مردم امانت است به همین منظور مسئولان ستاد انتخابات باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

وی تاکید کرد: وحدت ملت ایران با اقوام و مذاهب گوناگون خاری در چشم دشمن و استخوانی در گلوی استکبار جهانی است، امروز علما و روحانیون میدان دار و علمدار این میدان هستند و مدیران جز نوکری و خدمت برای مردم کاری ندارند.

کد خبر 6018279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha