۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

امام جمعه بجنورد:

انتخاب آگاهانه و مسوولانه اتفاقات خوبی را در جامعه رقم خواهد زد

انتخاب آگاهانه و مسوولانه اتفاقات خوبی را در جامعه رقم خواهد زد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: انتخاب آگاهانه و مسوولانه مردم سرمنشا اتفاقات خوب و تحولات شگرف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به ولادت امام حسین (ع) به عنوان پاسدار دین اظهار کرد: خون امام حسین (ع) امت را از جهل و تاریکی نجات داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی یک نظامی صرف نیستند و در حوزه‌های مختلف و هر کجا که مردم نیاز داشته باشند، حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) بیان کرد: جانبازان علمداری دین، ولایت، ملت و مردم را انجام دادند.

وی در ادامه افزود: افسران جنگ نرم به تبعیت از امام سجاد (ع) جهاد تبیین و گسترش فرهنگ دینی را به عنوان یک تکلیف بر دوش خود احساس کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن موجب در هم پیچیده شدن طومار استکبار، قطع دست متجاوزین به اموال و دارایی مردم شد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک بعث و تحول بود، اظهار کرد: حکومت پهلوی با پشتیبانی استکبار، عزت و استقلال ایران عزیز را هدف گرفته بودند.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن روز فریاد کشیدن بر سر گرگ‌های خون‌آشام دنیا است که در ایران، افغانستان، یمن و … خون زنان و کودکان را بر زمین می‌ریزند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهادت ۲۷ هزار نفر در غزه آبروی انسانیت را برده است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن صحنه فریاد زدن مردم بر سر نظام استکباری و خائنین به ملت است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند و عامل بازدارنده در قبال اقدامات هزینه‌ساز دشمن خواهد بود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: موشک‌های نقطه‌زن بازدارنده است و هنگامی که دشمن این توان را ببیند هیچ اقدامی بر علیه ایران عزیز انجام نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات منشأ تحول است گفت: انتخاب مسئولین مختلف توسط مردم تحولات زیادی را در کشور ایجاد می‌کند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: اقدام راهبردی مجلس در برابر زیاده‌خواهی استکبار یک حرکت مناسب و ارزنده است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: انتخاب آگاهانه و مسئولانه اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

کد خبر 6019030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha