۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

امام جمعه آبیک:

برای مقابله با دشمنان انقلاب همه گزینه‌ها روی میز است

برای مقابله با دشمنان انقلاب همه گزینه‌ها روی میز است

قزوین- امام جمعه آبیک گفت: امروز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب همه گزینه‌ها روی میز جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: بعثت برای الهی شدن انسان‌ها و برای همه جهانیان رحمت بود.

وی با بیان اینکه بعثت برای نظام خانواده هم برنامه دارد افزود: از منظر اسلام دیکتاتوری و زورگویی مرد در خانواده به شدت محکوم است و با فرهنگ قرآن مغایرت دارد.

امام جمعه آبیک با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم عنوان کرد: ۲۵۰ رسانه فارسی زبان دشمن به دنبال این هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما ما می آییم و با وضو در انتخابات شرکت می‌کنیم و بهترین‌ها را هم انتخاب می‌کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن تاکید کرد: انقلاب ما انفجار نور بود یعنی برای امت اسلامی نورافشانی کرده است و همه ابوسفیان های زمانه آمدند تا این نور را خاموش کنند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن در این ۴۵ سال برای نابودی انقلاب دست به هر توطئه ای زده است، تاکید کرد: چون این انقلاب به خدا وصل است دشمنان نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان تا دیروز می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است اما امروز ما هستیم که به آمریکا و اسرائیل و دشمنان می‌گوئیم همه گزینه‌ها برای مقابله با دشمنان انقلاب روی میز است و اگر غلطی بکنید مثل صاعقه بر سرتان فرود خواهیم آمد.

خطیب جمعه آبیک با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: هر رأی شما یک موشک بالستیک، یک هواپیمای آذرخش و یک ناو جماران است و باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و تردیدی وجود نداشته باشد و افراد اصلح و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

کد خبر 6019168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha