۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

استاندار مرکزی:

خیران نقش کلیدی در رشد شاخص های توسعه یافتگی دلیجان دارند

خیران نقش کلیدی در رشد شاخص های توسعه یافتگی دلیجان دارند

دلیجان- استاندار مرکزی گفت: خیران به ویژه در حوزه مدرسه سازی همپای دولت نقش کلیدی در رشد شاخص های توسعه یافتگی دلیجان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی یک مدرسه و آغاز عملیات اجرایی دو سالن ورزشی شهرستان دلیجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس تفکر معنوی و مشارکت عمومی به پیروزی رسید و در این میان بسیاری از امور اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی از جمله مدرسه سازی در کشورمان برپایه همراهی و همکاری مردم و خیران شکل گرفته است.

وی افزود: خیران مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی آموزش و پرورش و کشور هستند زیرا نیکوکاری را با عمل و نگاه انسان‌دوستانه و خدا محوری برای مردم معنا می‌کنند.

استاندار مرکزی ضمن تقدیر از فعالان اقتصادی و کارآفرینان شهرستان دلیجان نیز گفت: این جامعه هدف تاکنون منشأ خدمات زیادی در مناطق کم برخوردار بوده‌اند.

استاندار مرکزی گفت: تشکیل مجامع خیران در طول سال‌های گذشته تأثیر بسیاری در پیشبرد امور کشور از جمله در حوزه آموزش و پرورش داشته است و باید اذعان داشت که خیران مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار در جامعه هستند.

مخلص الائمه با بیان اینکه خیران به ویژه حوزه مدرسه سازی، همپای دولت، نقش کلیدی در رشد شاخص‌های توسعه یافتگی دلیجان دارند، تاکید کرد: رسالت آموزش و پرورش، تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است که تاکنون خیران مدرسه ساز در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی آن نقش مهمی داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: امسال در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و آموزشی مختلفی هستیم که این مهم تداعی کننده یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب در کشور است.

کد خبر 6019811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha