۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷

اصانلو تاکید کرد؛

گفتمان انقلاب نویدبخش تمدن نوین اسلامی

گفتمان انقلاب نویدبخش تمدن نوین اسلامی

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی گفتمان غالب انقلاب را نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمان غالب انقلاب را نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن دانست.

متن پیام معاون وزیر دادگستر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابود شدنی است. (سوره الإسراء آیه ۸۱)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکافی راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک «ابرقدرت» منطقه‌ای در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل کرد و در ادامه با بازنشر گفتمان غالب خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن شده و از رهگذر مفاهیم اساسی چون حق مداری، خدا محوری، ظلم ستیزی و تکلیف گرایی ظرفیت سازی های بی نظیری را فراهم کرده است.

اکنون در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است. با این حال دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند. اما اساس حکومتی که بر پایه اطاعت از خداوند و بر محور تفکرات اسلامی و ارزش‌های الهی بنا نهاده شده با اندیشه و راهبرد رهبری بصیر چون امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فتنه‌های دشمنان را خنثی و خود را برای اهداف بلند و عالی نظام اسلامی آماده می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و نام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام، به همراه خانواده بزرگ تعزیرات حکومتی همچون ملت همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن خود در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان نموده، موجب عزت آفرینی برای کشورمان و نیز یأس و شکست بدخواهان ایران اسلامی می‌شویم.

کد خبر 6020141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha