۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸

همزمان با دهه فجر؛ 

۴ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

۴ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

شفت- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان در بخش احمدسرگوراب شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستان ۴ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۳ طرح زیر سازی و آسفالت و روکش آسفالت و سایت (دکل) همراه اول با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

۳ پروژه زیر سازی، آسفالت و روکش راه روستایی به طول ۴.۲ کیلومتر در روستاهای مبارک آباد - امام زاده اسحاق (ع) و فاز دوم صیغل کومه به تانی محله و کاظم آباد به طول ۴ کیلومتر و روکش

آسفالت امام زاده ابراهیم (ع) به طول ۲ کیلومتر با اعتباری جمعاً حدود بر ۲۱ میلیارد تومان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شفت اجرا شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک طرح سایت (دکل) همراه اول به طول ۴۸ متر و با تکنولوژی ۴G با اعتباری افزودن بر ۳ میلیارد تومان توسط مخابرات احداث شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین مراسم جشن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم با برنامه‌های فرهنگی و… در سالن ارشاد اسلامی که با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد از دیگر برنامه‌های امروز بود.

کد خبر 6020164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha