۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰

رییس شورای وحدت مشگین‌شهر:

انقلاب اسلامی یکی از بی‎نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است

انقلاب اسلامی یکی از بی‎نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است

مشگین‌شهر- رییس شورای وحدت مشگین‌شهر گفت: انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است.

حجت‌الاسلام اسلام سودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنها این کشور از امنیت و استقلالی بی‌بدیل بهره‌مند است و ضرورت دارد از این امانت به خوبی پاسداری شود.

وی تصریح کرد: به واقع عزت ایران اسلامی امروز حاصل ۲۲ بهمن ۵۷ است که امام خمینی (ره) مشروعیت این نهضت را به پشتوانه مردمی رقم زدند، موضوعی که قبل از انقلاب مفهومی نداشت و این عزت در ساختاری همچون مردم‌سالاری دینی معنا پیدا کرد.

رییس شورای وحدت مشگین‌شهر گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: دهه فجر آن آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد اگر این آیینه نبود باز هم مثل همان دوره‌های تاریک و قرون خالیه باید ما می‌نشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم.

حجت‌الاسلام سودی افزود: حضور در این ایام‌الله برای همه لازم و ضروری است و از عموم ملت سربلند شهرستان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کرده و اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان کنند.

کد خبر 6020259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha