۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵

هم‌زمان با ایام فجر؛

۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت در کوهدشت افتتاح شد

۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت در کوهدشت افتتاح شد

خرم‌آباد - به مناسبت دهه فجر، ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان کوهدشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه هم‌زمان با ایام دهه فجر، آئین افتتاح ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت برگزار شد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پروژه و طرح‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حوزه‌های حمل‌ونقل، راه روستایی و راهداری با اعتبار ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی به پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان کوهدشت در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: این ۱۰۲ کیلومتر شامل روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در ۱۳ محور روستایی به طول ۷۵ کیلومتر، احداث و آسفالت محور روستایی «ضرون» به طول هشت کیلومتر، محور روستایی «گدارگه» به طول شش کیلومتر، «هومیان» به طول شش کیلومتر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شیروانی، اضافه کرد: روکش آسفالت محور «گراب» به طول چهار کیلومتر و محور «کوهنانی» به طول سه کیلومتر از جمله پروژه‌های راهداری است که در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6020272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha