۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹

مهر گزارش می دهد؛

گام‎های استوار البرزی‎ها در جشن پیروزی انقلاب

گام‎های استوار البرزی‎ها در جشن پیروزی انقلاب

کرج- مردم غیور و ولایتمدار کرج امروز با گام‌های استوار در جشن پیروزی انقلاب، به دشمنان قسم خورده این نظام ثابت کردند که علی‎رغم همه هجمه‌ها پای آرمان‌های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - مینا صدیقیان: جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن که مظهر عظمت انقلاب و عزم ملی ما و موجب ناامیدی و یاس دشمن است، امروز با حضور پرشور و باشکوه عاشقان این کشور و انقلاب همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار شد تا حماسه ماندگار دیگری در دفتر این انقلاب ثبت شود.

مردم غیور و ولایتمدار استان پرافتخار البرز و مسؤولان استانی و شهری علاوه بر کلانشهر کرج در سایر شهرها، شهرستان‌ها و روستاهای این استان نیز به خیابان‌ها آمدند تا به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کنند که علیرغم تلاش‌های آنها برای ناامیدسازی مردم و عدم حضور آنها در این مراسم، تا چشم کار می‌کند، شور و عظمت دیده می‌شود.

میدان جمهوری کرج مانند همیشه مملو از جمعیتی بود که به عشق نظام، انقلاب و رهبر به صحنه آمده بودند. آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران، همه آمدیم» فریاد می‌زدند: «ما مطیع امر رهبریم». جوانان و نوجوانان نیز با در دست داشتن پوسترهایی این حضور را سیلی محکم مردم ایران به استکبار جهانی می‌دانستند.

گام‎های استوار البرزی‎ها در جشن پیروزی انقلاب

دختر نوجوانی که صورتش را به نقاشی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: امروز فقط به عشق رهبر آمده‌ام و به دشمنان می گویم ما همیشه پشتیبان رهبر هستم، با همین دست‌های کوچکم مشت محکمی بر دهان آمریکا می کوبم و به او می گویم که «هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی».

پیرزنی با قد خمیده، پاهایی ناتوان و عصا به دست که به همراه نوه‌های قد و نیم قدش در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: از زمانی که به یاد دارم هر سال در این روز در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده‌ام و تا زمانی که جان در بدن دارم در این مراسم شرکت خواهم کرد و اگر روزی نتوانم، از فرزندانم می‌خواهم که به جای من در این مسیر گام بردارند.

سن، قوم، سلیقه، پوشش، دیدگاه و عقیده در مراسم امروز هیچ جایگاهی نداشت و از همه اقشار با هر سن و سلیقه‌ای، از پیرمردها و پیرزن‌ها گرفته تا نوزادان در آغوش والدین و کودکان و نوجوانان امروز آمدند تا به دشمنان ثابت کنند که تلاش آنها برای دور کردن این ملت از نظام و انقلاب بیهوده است؛ در این میان حضور دهه هشتادی‌ها و نودی ها بیش از همه خودنمایی می‌کرد.

گام‎های استوار البرزی‎ها در جشن پیروزی انقلاب

در بین مسیر بیش از ۱۰۰ غرفه کودک و نوجوان، فرهنگی، تبیین دستاوردهای انقلاب و موکب‌های پذیرایی برپا بود و هر یک از ادارات و سازمان‌ها به نوعی در این جشن پیروزی مشارکت داشتند. رنگ آمیزی پرچم سه رنگ ایران با ذوق و شوق توسط کودکان، صحنه‌های جالبی را خلق می‌کرد و نشان می‌داد حتی کودکان هم به این پرچم پرافتخار عشق می‌ورزند.

راهپیمایی امسال در حالی برگزار شد که طی ماه‌های گذشته دشمنان و دولت‌های غربی از هر ابزار و وسیله‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و بی اعتمادی مردم نسبت به آن استفاده کردند اما حضور باشکوه مردم امروز نشان داد که علیرغم وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور، آنها از حمایت از نظام و ولایت فقیه دست بر نمی‌دارند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهند.

خیابان‌های شهرستان فردیس نیز امروز میزبان خیل مشتاقان این نظام و انقلاب بود. این مردم با سر دادن شعارهای انقلابی و دشمن شکن، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار اعلام کردند و بار دیگر به دشمن فهماندند هیچ فتنه‌ای در این کشور، نه تنها نمی‌تواند موجب ایجاد فاصله بین مردم و نظام شود، بلکه اتحاد و انسجام را بیشتر خواهد کرد.

اهالی شهرستان نظرآباد نیز از همان ساعات اولیه در مسیرهای اعلام شده حضور پیدا کردند و با این حضور باشکوه، عظمت و اقتدار این نظام و انقلاب را بیش از پیش به منصه ظهور گذاشتند و ثابت کردند که با وجود همه مشکلات همچنان پای آرمان‌های این نظام و انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند وجبی از خاک ایران به دست بیگانگان بیفتد.

مردم ولایتمدار شهرستان اشتهارد نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برداشتن گام‌های استوار خود در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان، هراسی بر دل دشمنان انداختند و با سر دادن فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیانش اعلام کردند.

گام‎های استوار البرزی‎ها در جشن پیروزی انقلاب

در شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان نیز همچون سال‌های گذشته مردم به میدان آمدند و با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن امروز، دوستداران و عاشقان نظام و کشور را شادمان و دشمنان قسم خورده آنها را ناامید کردند. این حضور عزت آفرین، بر غرور ملت ایران افزود و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان ایران سرافراز و قوی زد.

این ملت همیشه در صحنه و غیور برادری خود را در همه زمینه‌ها ثابت کرده و در پشتیبانی و حمایت از انقلاب، نظام و کشور مانند همیشه پای کار آمدند و دشمن را روسیاه و ناامید کردند، اکنون نوبت مسؤولان است که با تلاش بیشتر در جهت رفع مشکلات و موانع موجود، شرایط دشوار حاکم بر کشور را بهبود ببخشند و آرامش و آسایش را مهمان این مردم قدرشناس کنند و برای آنها سنگ تمام بگذارند.

کد خبر 6021126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha