۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

برخورد لوکوموتیو راه آهن زاهدان با خودروی سواری

برخورد لوکوموتیو راه آهن زاهدان با خودروی سواری

زاهدان - لوکوموتیوی در محل گذرگاه ورودی زیباشهر زاهدان با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی قبل، در برخورد لوکوموتیوی در محل گذرگاه ورودی زیباشهر زاهدان با یک دستگاه خودروی سواری، راننده این خودرو، مجروح شد.

مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور، ضمن تأیید این خبر گفت: با پیگیری صورت گرفته و بررسی شواهد و دوربین‌های محل، با آنکه مسیر تردد خودروها از روی ریل توسط نیروی این اداره کل بسته شده بود و خودروها ایستاده بودند، یک دستگاه خودروی پژو پارس از کنار خودروها با سرعت عبور کرده و با وجود ایست همه خودروها، بر روی ریل قرار می‌گیرد و همزمان لوکوموتیو نیز رسیده و به ماشین برخورد می‌کند.

حمید بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: در این برخورد خسارت مالی به خود دستگاه پژو وارد و راننده آن نیز مصدوم شده که توسط اورژانس، پس از رهاسازی و اقدامات اولیه درمانی، برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

وی اضافه کرد: کمیسیون سوانح راه آهن با حضور در محل و بیمارستان، در حال بررسی هستند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه مشارکتی زیرگذر خودرویی در این محل از مدتی قبل در حال اجرا است و مقرر شده بود در ۲۲ بهمن امسال مورد بهره برداری قرار گیرد که به تعویق افتاد. با اجرا شدن آسفالت پروژه توسط شهرداری زاهدان و افتتاح طرح نهایت تا هشت روز آینده، دیگر در محل این گذرگاه شاهد چنین حوادثی نخواهیم بود.

کد خبر 6022073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha