۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵

نیروهای مسلح اوکراین به ناتوانی خود در کنترل آودیوکا اعتراف کردند

نیروهای مسلح اوکراین به ناتوانی خود در کنترل آودیوکا اعتراف کردند

نیروهای مسلح اوکراین می‌گویند که توانایی کنترل و تسلط بر شهر آودیوکا را ندارند و این شهر دیر یا زود به دست نیروهای روسیه خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ایوان سیکاچ رئیس روابط عمومی تیپ مکانیزه ۱۱۰ مجزای نیروهای مسلح اوکراین به ناتوانی نیروهای مسلح اوکراین در کنترل شهر آودیوکا اعتراف کرد.

این موضوع در اظهارات سکاچ به روزنامه «استرانا» آمده است که وی به عقب نشینی تعدادی از نظامیان مستقر در پادگان شهر از خط مقدم برای استراحت اعتراف کرد و گفت: «ما در حال حاضر توانایی کافی برای انجام وظیفه خود در حفظ آودیوکا را نداریم.»

به گفته وی، نیروهای کمکی در حال حاضر به ارتش اوکراین اضافه شده‌اند اما نکته مهم این است که حتی این نیروها هم نمی‌توانند شرایط را به نفع ارتش اوکراین تغییر دهند.

دیروز، ۱۲ فوریه، مجله فوربس گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از یکی از بهترین تیپ‌ها برای حفظ خط مقدم در آودیوکا هستند، در حالی که فوربس معتقد است که جایگزینی والری زالونی با الکساندر سرسکی به عنوان فرمانده کل ارتش اوکراین شرایط را به هم زده است و معادلات را به ریخته است.

کد خبر 6023759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha