۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

هم اندیشی مربیان تربیتی دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد

هم اندیشی مربیان تربیتی دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد-نشست هم اندیشی مربیان تربیتی دانش آموزی با حضور مسئولان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم نظری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) صبح شنبه گفت: یکی از ارکان مهم و اثربخش در نظام تربیتی بسیج، بویژه بسیج دانش آموزی؛ مربیان تربیتی طرح‌های سه‌گانه هستند.

وی تصریح کرد: به همین منظور نشست صمیمی هم اندیشی را برگزار کردیم تا نقطه نظرات و راهکارها و پیشنهادات مربیان طرح‌های تربیتی با حضور مسئولین متولی و معاونت‌های سپاه استان و اداره کل آموزش و پرورش بیان شود.

وی ادامه داد: راهکارها و دستورات اجرایی برای مباحثی که این عزیزان مطرح می‌کنند پیش بینی خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: مباحث طرح یاوران ولایت ۱ و ۲ و طرح‌های سه‌گانه تربیتی از موضوعات این نشست است که برای سال آینده این مطالب مورد بررسی تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

ذوالفقار علیخانی مسئول اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نیز گفت: اساس عالم و اساس ادیان بر تعلیم و تربیت بوده و فلسفه بعثت همین است.

وی با اشاره به تنوع مخاطبین در آموزش و پرورش اعم از دختر، پسر، همکاران و اولیا، اضافه کرد: طرح‌های خوب و قابل توجهی وجود دارد که با همراهی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در حال انجام است و می‌تواند به تکمیل نظام تعلیم و تربیت و رسیدن به اهداف متعالی نظام تربیتی کمک کند.

علیخانی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، بحث گام دوم با اقتدار توسط جوانان رقم خواهد خورد و تمدن نوین اسلامی بر بستر این تعالیم متعالی مبتنی بر ارزش‌های الهی، ارزش‌های فطری اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 6026461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha