۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

افتتاح ۹۲ پروژه عمرانی – ورزشی در خوزستان

افتتاح ۹۲ پروژه عمرانی – ورزشی در خوزستان

اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح ۹۲ پروژه عمرانی – ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم صبح امروز شنبه در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان‌های سراسر کشور و نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی که به میزبانی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در بخش ورزشی قهرمانی، همگانی و آموزش، خوزستان جز سه استان برتر کشور قرار دارد و این استان در ارزیابی جشنواره شهید رجایی از رتبه هجدهم به رتبه ششم ارتقا یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه در ورزش قهرمانی تعداد ملی‌پوشان قائل توجهی داشته‌ایم، تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اخیر ۱۷ مدال‌آور داشتیم که هفته گذشته مراسم تجلیل از آنها برگزار شد و به مدال‌آوران طلا ۲۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۱۵۰ میلیون تومان و مدال برنز ۱۰۰ میلیون تومان تقدیم شد.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در بخش عمرانی – ورزشی گفت: از ابتدای سال قول داده شده بود که ۱۰۰ پروژه در خوزستان به بهره‌برداری برسد که با سه پروژه‌ای که دیروز به افتتاح شدند، ۹۲ پروژه در این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: در بخش جوانان نیز کارهای خوب و ارزنده‌ای صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به ساخت همزمان پنج خانه جوان در پنج شهرستان این استان اشاره کرد که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بنی تمیم گفت: سال گذشته نیز استان خوزستان ۷۵ میزبانی کشوری را به عهده داشت که ۳۶ میزبانی مربوط به بخش بانوان بوده است.

کد خبر 6026624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha