۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۷

فرماندار گناوه:

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی است

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی است

فرماندار گناوه گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف تک تک ما است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدتقی صفری عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان گناوه اظهار داشت: این نشست هم اندیشی در راستای نشست‌های انتخابات با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای اعتلای جایگاه انقلاب و میهن اسلامی برگزار شده است.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهم اسفند ماه، باید نگاه ویژه ای به این مسئله داشت و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، باید مسائل مهم روز از جمله انتخابات برای دانشجویان در دانشگاه‌ها و کلاس‌های درس تبیین و روشنگری شود.

وی گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف تک تک ما است و انتظار داریم قشر فرهیخته دانشگاهی حضوری درخور و در شأن در این انتخابات داشته باشند.

صفری بیان کرد: تمامی افراد و گروه‌ها با نظرات مختلف باید پای کار باشند تا با انتخاب افراد اصلح نقش خود را در دانشگاه‌ها و جامعه بدرستی ایفا کنیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی اسلام بنا شده است، گفت: امام (ره) با تکیه بر باورهای دینی و حمایت‌های مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و حکومت اسلامی تشکیل دهد.

وی ادامه داد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون برای از بین بردن این انقلاب شکوهمند متکی بر عقاید دینی و مکتب اسلامی از هیچ توطئه و دسیسه‌ای فروگذار نکرده است اما همه این نقشه‌ها و توطئه‌ها با تدابیر و بصیرت و آگاهی مردم نقش بر آن شده است.

وی گفت: دشمن امروز باورها و اعتقادات ما به ویژه شما جوانان را هدف قرار داده و باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار بود.

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی است

فرماندار گناوه با بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های برای به ثمر رساندن و دفاع از در بدو پیروزی، دفاع مقدس و پس از آن گفت: امروز پرچم جمهوری اسلامی با اقتدار و افتخار در بلندترین قلل جهان با سربلندی برافراشته است و جوانان این کشور در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

وی گفت: ما برای انقلاب اسلامی هزینه و خون داده‌ایم و همگی به این انقلاب بدهکار هستیم و باید با افتخار از این شجره طیبه دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در دست ما امانت است و همه ما به این انقلاب بدهکار هستیم گفت: همه ما باید امانتدار شجره طیبه انقلاب اسلامی باشیم و با حضور در راهپیمایی‌ها، انتخابات و عرصه‌های مختلف انقلاب این امانتداری را اثبات کنیم.

فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان گناوه بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که این پروژه‌ها در زمینه مختلف ورزشی، بهداشتی، گردشگری، راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های عمرانی و صنعتی و اقتصادی بوده است.

وی گفت: این پروژه‌های نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان دارند و این برنامه‌های توسعه‌ای در شهرستان تداوم دارد.

دستیار فرماندار در این نشست گفت: در قبل از انقلاب انتخابات درستی نداشتیم و هر فردی را که خود انتخاب می‌کردند از صندوق بیرون می‌آوردند ولی بعد از انقلاب این روند تغییر کرد و نتیجه انتخابات مختلف بر اساس تصمیم مردم مشخص می‌شد

لیلا دولتخواه افزود: وظیفه استادان دانشگاه‌ها، سخنوران و کسانی که در حوزه علوم سیاسی، علوم شناختی و علوم اجتماعی حضور دارند این است که موضوع مجلس و اهمیت آن را یادآوری کنند تا همه مردم در سطوح مختلف علمی و فرهنگی، آشنایی کاملی با این قضیه پیدا کنند.

وی افزود: در حال حاضر موضوع امیدآفرینی و کمک به مشارکت حداکثری مهم است و مهم‌ترین بخشی که باید امید آفرینی کند، دانشگاه است.

وی گفت: نقش نخبگانی استادان در دانشگاه‌ها در ایجاد امید و استفاده از جهاد تبیین در جذب حداکثری، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند مردم را پای صندوق بیاورد و مشارکت را گسترش دهد.

کد خبر 6031982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha