۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳

ترامپ: مرگ ناوالنی مرا از اوضاع آمریکا آگاه کرد!

ترامپ: مرگ ناوالنی مرا از اوضاع آمریکا آگاه کرد!

رییس‌جمهور سابق آمریکا مرگ«الکسی ناوالنی» و پرونده فساد مالی خود را به شیوه‌ای عجیب به هم ارتباط داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دراولین اظهارنظر عمومی خود را در مورد مرگ «الکسی ناوالنی» رهبر غرب گرای مخالفان روسیه، موضع متفاوتی نسبت به دیگر سیاستمداران آمریکایی در پیش گرفت.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی مبهم درباره مرگ این مخالف دولت روسیه نوشت: مرگ ناگهانی الکسی ناوالنی مرا بیشتر و بیشتر از اتفاقاتی که در کشورمان می‌گذرد آگاه کرد.

ترامپ در ادامه در موضع گیری متفاوت نسبت به دیگر سیاستمداران آمریکایی درباره مرگ ناوالنی نوشت: این یک پیشرفت آهسته و پیوسته با سیاستمداران، دادستان‌ها و قضات مجرم چپ گرای تندرو و رادیکال که ما را در مسیری به سوی نابودی هدایت می‌کنند. مرزهای باز، انتخابات تقلبی و تصمیمات دادگاه به شدت ناعادلانه در حال نابودی آمریکا هستند. ما ملتی رو به افول هستیم، یک ملت شکست خورده! آمریکا را دوباره عظمت بخشیم ۲۰۲۴.

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اما روز جمعه مستقیماً پوتین را مسئول مرگ دانست و گفت که همتای روس وی مسئول مرگ ناوالنی است.

کد خبر 6032136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 1
      اما کشتن شهیدسلیمانی توی خونخوارراشادکردچراهمه دنیا وسیاستمداران دنبال قاتل والنی روسی هستند اما قاتل حی وحاضردرامریکا یعنی ترامپ قاتل شهیدسلیمانی که خوداعتراف کرده به عدالت نمی سپارند آنوقت دنبال یک مهره غربی میگردند
    • M IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      آقای ترامپ سیاست مدار نبود و نیست تجربه سیاسی بسیار اندک دارد ازش سوی استفاده کردن حتی در ترور سردار سلیمانی هم عربستان فریبش داد باید چندتا مربی بگیرد تا یادبگیرد که خانه سازی و حکومت داری بسیار فرق دارد حاکمین بعضی اوقات تهمت زن و قاتل می شود، بعضی وقتها مهربان ماکیاولی یاد بگیر،
    • هموطن IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 1
      جناب پوتین الکسی ناولنی را نکشته ولی یه ضرب المثل هست که میگه دیکتاتورها مخالفان خود را سربه نیست می‌کنند...