مهدی‌پور با مهر مطرح کرد؛

نمایشگاه رسانه‌های ایران تمدید نمی‌شود

نمایشگاه رسانه‌های ایران تمدید نمی‌شود

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد درباره تمدید نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: طی صحبت‌هایی که با ستاد برگزاری نمازجمعه داشتیم، امکان تمدید برگزاری نمایشگاه در روزهای آتی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سومین‌روز از برپایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌ای ایران از غرفه گروه رسانه‌ای مهر بازدید و با خبرنگاران گفتگو کرد.

مهدی‌پور در پاسخ به خبرنگار مهر درباره تمدید برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: طی صحبت‌هایی که با ستاد برگزاری نمازجمعه داشتیم، امکان تمدید برگزاری نمایشگاه در روزهای آتی وجود ندارد.

وی افزود: در عین‌حال، ساعت پایان نمایشگاه طی امروز و فردا که آخرین‌روز برپایی آن است، تمدید می‌شود.

معاون امور رسانه‌ای وزیر ارشاد گفت: زمانی که از رسانه صحبت می کنیم باید بدانیم به طور مشخص از چه طیفی صحبت می کنیم، ماهواره‌ها، رسانه‌های خبری، پایگاه‌های خبری، شبکه های اجتماعی، روزنامه و غیره همگی در دایره رسانه قرار می گیرند. به نظرم مردم با رسانه‌ها قهر نکردند و به طریق مختلف در جریان اخبار قرار می‌گیرند و مصرف بالایی هم دارند. آن‌ها در نمایشگاه رسانه‌ها حضور داشته و با بسیاری از رسانه‌های جدید آشنا شده‌اند.

کد خبر 6032672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha